9a reunión / 9a reunió 08-07-2016

El divendres 08-07-2016 farem la 9a. reunió del grup als aularis del Campus Nord de la UPC. La reunió serà al Aulari A3 aula 103 a les 16:30.


 Els temes a tractar en aquesta reunió seran:  1. Little BIM: Presentat per David Delgado ens mostrarà l'aplicació de BIM per a projectes de petita escala. És una experiencia única per a veure com es pot aplicar aquesta metodología a tot tipus de projecte.2. Aclariments sobre IFC.      Cada vegada es fa més necessari l'intercanvi d'informació en el procés d'un projecte desenvolupat en BIM. Cal tenir uns certs coneixements de IFC per a poder fer l'intercanvi de forma efectiva. Es presentaran els coneixements bàsics sobre IFC per a poder tenir un llenguatge comú a l'hora d'expressar requisits per al model IFC. També es veurà com treballen amb IFC les diferents platafgormes BIM.3. Presentar projecte de clasificació elements constructius.     Es presentarà com s'estan desenvolupant les feines del grup de treball aclarint dubtes i quina planificació hi ha. Aquells que encara no conegueu la iniciativa i la volgueu conèixer de primera ma us convidem a que vingueu.[11:56
Es prega confirmar assistència per temes logísitics.




El viernes 08 de julio de 2016 haremos la 9a reunió del grupo en el aulario del Campus Nord de la UPC. La reunión será en el Aulari A3 aula 103 a las 16:30.
Los temas a tratar en esta reunión serán:

1. Little BIM: Presentado por David Delgado nos mostrará la aplicación de BIM en proyectos de pequeña escala. Es una experiencia única para ver como se puede aplicar esta metodología a todo tipo de proyectos.
2. Aclaraciones sobre IFC.
    Cada vez se hace más necesario el intercambio de información en el proceso de un proyecto desarrollado en BIM. Es necesario tener ciertos conocimientos de IFC para poder hacer el intercambio de forma efectiva. Se presentarán los conocimientos básicos sobre IFC para poder tener un lenguaje común a la hora de expresar los requisitos que debe cumplir el modelo IFC. Se presentará como trabaja cada software de modelado BIM con IFC.
3. Presentar el proyecto de clasificación de elementos constructivos.
   Se presentará como está evolucionando el trabajo del grupo de trabajo aclarando dudas y que planificación hay. Aquellos que aun no conozcáis la iniciativa y la queráis conocer de primera mano os invitamos a que vengáis.

Se ruega confirmar asistencia por temas logísiticos.

1 comentarios:

 

Contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *